Carne Bollente je uvolněná a nezávislá značka založená v Paříži v roce 2014. Soustředí se na vztah mezi sexem a pozitivitou, aby lidem umožnili přijmout svou vlastní sexualitu a nakopli jí skrz vlastní oblečení. Skloubení nadčasového streetwearu s malebnými a sice dráždivými sexuálními ilustracemi, které dokážou pokrýt širokou škálu sexuálních tabu, aniž by vznikaly otázky. Jsou známí tím, že podtrhnou kvalitní kus oděvu velkou provokací. Tento projekt vede Hijiri Endo Théodore Famery & Agoston Palinko.

Rains je značka životního stylu a značka navrhující módu do deště. Ovlivněna skandinávským počasím, Rains praktikuje nekompromisní přístup k jednoduchosti, který je stejně zakořeněn ve funkčnosti i v designu. Rains je toho názoru, že plnohodnotné nepromokavé oblečení nemusí jít na úkor estetičnoti. Oblečení, tašky a doplňky Rains jsou navrženy tak, aby vydržely bouřky a nepříznivé počasí a to vše i v současných módních trendech.

Původně vytvořila šperky pro své přátele a blízké, Justine Clenquet založila její první značku jménem Eponym v roce 2010 již jejích 18ti letech počas studia na umlecké škole Dupréré v Paříži. Její styl odráží estetiku a kulturu, neobvyklá konfrontace mezi ženskostí a mužností, mícháním stylů, reinterpretováním punkových kousků z 80. a 90. let s jemným a okouzlujícím nádechem. Její tvorba je známá po celém světě a nosí jí například celebrity jako Sofia Richie, Lady Gaga, Charlie XCX a další.

Bzr je mladší řada skandinávské značky Bruuns Bazaar, Bzr s minimalistickými, decentními kolekcemi s přesným střihem, ale i se sportovními a hravými prvky pro denní nošení. Čisté a jednoduché, přesně takové, které moderní ženy chtějí a potřebují. Bruuns Bazaar je na skandinávské módní scéně již od roku 1994, díky krásnému designu, vysoké a luxusní kvalitě, hned po vzniku vzrostla v mezinárodní značku. 

Italia Independent nabízí elegantní, sofistikované brýle pro muže a ženy. Italia Independent je kreativní a stylová značka pro nezávislé lidi, která spojuje módu a design, tradici a inovace. Neovládá módu, ale ovlivňuje ji, vytváří nové trendy, inspiruje ostatní. Kvalita řemeslného zpracování brýlí je spojena s jeho inovovaným použitím nových textilií a technik. Sluneční brýle jsou zaměřeny na zákazníka a mají jedinečné detaily.

Super ženské šperky od italské designérky Caretina Mariani, její krásné náhrdelníky, naušnice, tak náramky jsou inspirované kombinací retro stylu a přírody. Všechna její šperky mají svojí historii a vlastní dynamiku, každký kus šperku vytváří ručně s použitím různých materiálů, jako je antialergický mosaz, pryskyřice a Swarovski krystaly. Carerina Mariani je Italka s původem z Indie a to se odráží na její krasné tvorbě.

Zubi jsou Mercedes a Elena, dvě sestry z Madridu, které, byť se původně věnovala každá úplně jiné činnosti, jejich společný cit pro design a kreativitu svedl dohromady. Založily značku Zubi takřka za pochodu a během krátké chvíle z ní udělaly zavedený doplňkový brand. Každý kus jejich kolekce je originál, vyrábí se ručně a inspirací jsou zážitky z cest. Jsou to vlastně takové jejich "archívy a deníky", proměněné v praktickou součást outfitu, navíc podporované a nošené známými tvářemi, jako je například španělská modelka, módní bloggerka, návrhářka a dýdžejka Gala Gonzales, nebo další slavná španělská modelka Eugenia Silva.

Edward Achour, francouzský návrhář a fashion designer domu Weill, má zkušenosti v módním průmyslu, už jako velmi mladý začínal v Burberry, pak následovala praxe mezi 80. a 90. lety u Escady, Ralpha Laurena, Torrente a u Carven, kde pracoval jako kreativní ředitel. Se svou vlastní značkou, nesoucí jeho jméno začal před deseti lety. Kolekce Edward Edward je vždy jemně ironická, nekonvenční. Hlavní důraz je kladen na výrobní materiály.

Značka Ready to fish by Ilja je prêt-a-porter od nizozemské návrhářky Iljy Visser. Její kolekce jsou překvapující, přesto rozpoznatelné díky svým inovativním přístupem k módě, velmi ženské a moderní, s charakteristickými prvkami kontrastů a asymetrických siluet. Pro zajištění nejvyšší kvality jsou vždy vybírány jen ty nejlepší látky a úplety a při precizní výrobě je dáván velký důraz na detaily. Koncept značky nekomunikuje jen přes ženskou módu, ale také přes hudbu. Ke každé sezóně vytváří kompilaci elektronické hudby, která vychází a je inspirována danou kolekcí. Hudba vyjadřuje zvuk značky Ready to fish by Ilja.